Wednesday, October 3, 2012

Telefon Tiang

Telefon tiang?

Apa tu ek?

Ala, telefon awamlah. Yang duk ada kat tepi2 jalan, kat jalan2 kat rumah korang tu..

Ha, masa aku ada keroje kat luo, aku ternampak telefon awam ni. so terfikir nak jadikan entry aku yang terbaru.



Korang pernah guna public fon ni tak? Mesti pernah kan? Masa zaman2 cinta monyet korang. Dulu mana ada telefon tangan, handfonlah tu.

Aku dulu pernah guna gak. Paling aku tension masa nak guna telefon awam ni, bila masuk syiling, tapi syiling jatuh balik. Jatuh balik takper, ni syiling tersekat. Memang sengallah orang yang dok merosakkan harta awam ni. Satu lagi, kalau time bercakap kat telefon awam ni, cam ada jek dengar suara org lain bercakap. Tu tak de org lain, keroje mereka yang curi line. Sabo jelah ek.



La ni, jarang dah org guna telefon tiang ni. Hampir semua dah guna handfon. Nenek2 kat kampung pon dah guna handfon la ni kan?

Bye2..tata titu..

No comments:

Post a Comment