Wednesday, September 26, 2012

Sempat jek..

Hai u olls..Semoga semuanya sehat2 aje.

Sementara waktu rehat ni, sempatlah jugak aku nk update blog ni..

Aku baru jek balik dari keroje luor tadi..Gi Universiti Sains Islam Malaysia a.k.a USIM kat Nilai, Negeri Sembilan. Sesapa yang selalu dan pernah lalu Plus Highway menuju ke selatan semenanjung pasti tau kan?

Sempak gak lah aku amik gambo sikit2 kat sana tadi..Sekadar nak berkongsi kat blog ni jek.


Ni lah pemandangan dari tepi PLUS Highway











                                                                                                           

Ni pulok lepas je bayar tol Nilai, akan jumpa tempat ni.




Ketiga-tiga gambar ni pulok, pas masuk USIM, kiranya pas lepas kat pak gad dia, akan jumpa ronbot, kat tengah2 ronbot tu ada bendalah ni.Ada tuliasan jawi iaitu "IQRA'
 


                                                       

Gambar2 kat atas ni pulok, Bangunan Canselori. Masuk jek USIM akan nampak benda ni. Kat dalam ni ada Pejabat Bendahari. Aku gi sana lah tadi. 



Gambar2 kat bawah ni pulak, pemandangan dari dalam Bangunan Canselori. Nampak makcik2 dan akak2 Pinky sedang cuci lantai. Rajin diorang. Bersih jek USIM ni.


Bangunan belah sana tu, Perpustakaan USIM. ada keje gak kat sana nanti


Ni jugak pemandangan dari dalam Canselori. Ada nampak rehal besau tak kat atas bangunan tu?




 Sempak jek aku bergambo dengan opismet aku, Syah. Masih bujang trang tang tang lagi budak ni. Sila inbox aku sesapa nak kenal dengan dia ek. Jgn silap org tau, yang baju putih tu Syah. Hahahaha. Jangan bagitau Syah ek aku promote dia. Hahaha. Sorry bro. Ngeee!!

Sempat aku snap gambau mahasiswi2 sedang tunggu bas ke, tunggu pakwe jemput ke, atau sesaje lepak2 tak de kelas ke, aku pon tak tau. Hahahaha  









3 gambau ni masa kitorang on the way nak cari makan kat Nilai 3. Ada 2 ekor burung tak terbang2 kat simpang masuk pusat beli belah kat Nilai 3 ni. Entah bilalah si Syah ni snap gambau banner Baryali Carpets. Mungkin sebab banyak nau kedai Baryali Carpets kat Nilai 3 ni.


Oklah, setakat ni dulu. Jumpa di lain entry. Bye2..tata titu.
                                                                                    

No comments:

Post a Comment