Wednesday, September 19, 2012

Donat Giant

Entry ni aku terdetik nak taip bila aku mengalami gejala mengidam nak makan donat. Tapi donat yang hanya dijual kat Giant. Donatnya yang besar dan tersangatlah lembutnya.

Mesti korang tertanya-tanya kan. Wife aku pregnant ke?

Ye betul!! Tapi wife aku dah pregnent 5 bulan dah..Herankan, bini aku yang kandung anak, aku pulak yang terlebih-lebih. Hahahaha. Sabo jelah. Nak pulak benda yang khusus hanya dijual kat situ jek.

Masa mula2 sampai kat Giant Putra Height, pastu pergilah kat tempat jual roti2 tu kan. Pergi jek, tgk..alaaa...donat tu x ada..kuciwa aku. Huhuhuhuhu..tapi, entah camna ada mamat yang tukang buat semua roti2 kat giant tu terjojol kat luar. So, wife aku pun tanya lah, donut x ada ke?

Mamat tu cakap, ada..baru je masak, tinggal nak letak gula je.

Aku punyalah seronok giler. Dapat gak donut yang aku idam2kan tu..beli lapan ketul sekali. Hahaha Sanggup tunggu tu mamat tu bungkus, letak bar code segala bagai tu...dapat special price lagi masa tu.. Rezki aku kan..

Terlebih sudah aku.. bini pregnant, aku pulak yang ngidam. Tapi, mujur aku tak minta benda pelik2.Hahahaha.

Bya2..tata titu..

No comments:

Post a Comment