Thursday, September 20, 2012

4 Maduku telah sampai..tak sabarnya.

Jeng Jeng Jeng..Tajuk boleh bikin panas. Tajuk tu jugak boleh bikin wife aku tak senang duduk nih. Hahahaha. Abg saaayaaang sayang..Huhuhuhuhu.

Tajuk jek camtu..tapi sebenarnya madu utk makan der..

Dah lama tak makan madu tualang keluaran bos lama aku ni. Madu 100% asli. Aku memang amalkan minum madu selama ni. Madu jenama Tayyibah ni jek yang aku yakin 100% asli. Sebab aku tau camna prosesnya. Dijamin tiada tambahan gula!! Nak tau lebih lanjut pasal madu ni, rajin2lah tinjau kat blog list aku tu, Madu Tualang.




Sapa2 nak order dgn aku pun boleh...

Gerenti sedap dan yang penting ASLI.

Biasa2kan makan madu kawan2 sebab madu ini  yang juga penawar yang diturun khas dari langit, iaitu penawar berasal dari wahyu ( Allah yang ciptakan lebah dan dari lebah terhasilnya madu- lihatlah surah An-Nahl). Madu juga merupakan makanan sunnah Nabi kita Muhammad SAW.

Dan sebab tu jugaklah aku letak gambar lebah kat blog aku ni. Pasal suka sangat aku dgn madu ni. Badan sihat, segala2 nya insya Allah sehat..hehehehe.



1 comment:

  1. sibbaek ade ayat cover baik punyee..:D..tapi madu ni mmg ditunggu2..100% boleh dipercayai,insyaallah..

    ReplyDelete