Wednesday, September 19, 2012

Jom lakukan kawan2..

Salam Sejahtera kepada semua para pelayar internet :)

Apa koba korang somuo? Harap sehat2 semuonyo yoo.

Entry kali ni, aku rs nak ajak korang2 sume kita gi senaman. Sehat2 kan badan. Baru awet muda dan hidup pun ceria selalu. Badan sehat otak cergas ma...hahahaha.

Ni gambo2 masa aku dan keluarga aku gi berjogging kat Taman Putra Perdana, Putrajaya. Best woo tompeknyo.. Oghang tak ramai, x dolah sogan bona. Yo tak? Selamat menengok gambo2 aku n anak2. Kenapa gmbo wife aku x de ek? Hmm..konfius2..



Ni gambo sebenar ek, bukan edit tau..                                 aku dan permata hati..





















OO..baru aku teringat, gmbo wife aku tak ada sebab dialah camerawomen nye..hehehe.

Bye2..tata titu.

No comments:

Post a Comment