Monday, August 27, 2012

Ta'aruf

Assalamualaikum..

Sesapa je yang terbuka, terklik, terbaca dan semua ter ter ter lah..

Aku baru je tubuhkan blog ni pada tanggal 28 Ogos 2012, atas bantuan member aku yang rasanya tak payahlah sebut nama dia, kang ter riak pulak member aku tu.hahaha. Sorry bro....dengan tujuan hidup..sesaje jek..har har har..

Tengok member2 ada blog, aku pun gatal2 nak ada blog gak kan..tapi bila dah bukak ni, hmm..apa ntah aku nak masukkan dalam blog aku ni?..Kesah aku? Hmm..x de yang menarik kot..huhuhuhu

Ny real name? Tak payah tau kot..yang dah tau tu, buat2 lah tau yer..har har har..

Abu Unaisah tu nama kunyah aku (kena faham n sebut betul2,bukan kunyah cam korang kunyah makanan tau, ni kun-nyah cara sebutnya, ejanya kunyah.maknanya sandaran nama aku kepada anak aku yang sulung).






Ada yg bertanya, kalau anak ramai, nak kunyah pada anak mana?..Jawab aku, suka hati koranglah..ahaks.

Yem Waklu tu pulak.hmm..yem tu nama timangan aku..hahahaha..kenapa yem..kena tanya mak aku agaknya kenapa yem..hehehehe.

Waklu tu?..Hmm..adalah..rahsia..ahaks

Setakat ni dulu kot utk sesi pertama ini..bye2..tata titu..

3 comments: