Tuesday, November 27, 2012

Santai2 di Mydin Ayer Keroh

Hai u olls..

Minggu lepas masa aku balik ke Melaka, rumah mertua aku, sempatlah aku bawa anak2 gi jejalan kat Mydin Ayer Keroh.

Sebenaunya  mak mertua aku yang bawa, sementara wife aku selesai urusan keje dia kat sini.

Seronok tengok anak2 bergembira. Tapi aku perasan masa dok peratikan anak aku yang kecik, Umainah main kat gelongsor ni, ada sorang budak lelaki, mungkin sekitar 4-5 tahun suke tengok Umainah. Mana Umainah pegi dia ikut, kadang2 siap di block laluan yang anak aku lalu. Sabau je lah..Mungkin dia geram kot tengok ketembaman pipi si Umainah agaknya. Hahahahaha. Sibbaek budak ni hensem. Grrr..

Tak sempat pulak aku nak snap gambar budak ni. Tak terfikir pulak time tu.


Pakcik anak2 aku tolong tgk2 kan anak2 aku bermain..
 


Rambut Unaisah menggerbang sebab x ikat..


 Si Umainah ni memang cuak dan gayat kalau naek menatang ni..Akaknya maintain jek. Sabau je lah minah ni..Huhuhuhu



No comments:

Post a Comment